Jos asiakas ei löydä sinua verkosta, niin voit olla varma, että hän löytää sieltä kilpailijasi. Katkaise kilpailijasi etumatka ja kiilaa väliin omilla, oikeaoppisesti myyviksi mietityillä mainoksilla.
Tässä kohtaa kuvioon astuu Kajo.
Meillä on noin 20 vuoden kokemus tuloksellisten hakusanakampanjoiden rakentamisesta asiakkaina raskaan teollisuuden yrityksistä oppilaitoksiin ja pk-yrityksiin useilta eri aloilta.
Hakusanamainokset ovat kaikille tuttuja, tekstipohjaisia mainoksia, jotka näkyvät Googlen hakutuloksissa. Hakusanamainonta toimii niin, että mainostajana määrität hakusanat, joilla haluat mainoksen näkyvän. Sen jälkeen mainokset näkyvät hakukoneessa, kun joku aiheesta kiinnostunut käyttää kyseistä hakusanaa.
Hakusanamainonta on yksi tuloksellisimmista kampanjatyypeistä Googlessa. Tämä johtuu siitä, että haun tehnyt ihminen on jo valmiiksi kiinnostunut joko hankkimaan tietoa tuotteestasi tai jo vertailee vaihtoehtoja ostomielessä. Tämä pätee niin kuluttajiin kuin B2B-asiakkaisiinkin.
Google tarjoaa uusille mainostajille rekisteröitymistarjouksena 400–1200 euron hyvityksen. Taso riippuu siitä, kuinka paljon käytät rahaa ensimmäisten 60 päivän aikana. Jos sinulla ei ole vielä mainostiliä Googlessa, voit hyödyntää tämän tarjouksen.
Hakusanamainonnassa maksat vain klikkauksista, jotka johtavat asiakkaan valitsemallesi internetsivulle. Kampanjan voi keskeyttää milloin vain, eli kokonaisuus on sataprosenttisesti hallittavissa. Samoin sitä voi kehittää ja tehostaa saatujen tulosten perusteella ”lennosta”. Eli hakusanamainonta on riskitöntä ja nopeasti muunneltavissa.
Rakennamme kampanjat sinun mainostilillesi, jolloin kaikki tekemämme kampanjat ja mainokset jäävät sinulle, vaikka tiemme erkanisivatkin jossain vaiheessa. Samoin maksat Googlelle suoraan ilman välikäsiä.
Saat meiltä säännöllisesti raportin, jossa esittelemme kampanjoiden tulokset selkeästi ja ymmärrettävästi. Samalla sovimme aina jatkosta.
Tero Hyttinen
+358 45 260 5779
tero.hyttinen@kajobrands.fi